reklama

Vyznanie

Tak ako riadky bez písmen...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Vyznanie

Tak ako riadky bez písmen
tak ako zatúlaný sen
tak ako túžba zlomená
tak ako láska bez mena
tak ako mraky bez neba
tak sa ja cítim bez Teba

Tak ako oceán bez vody
ako Zem bez oblohy
Tak ako príbeh bez deja
ako prehra bez boja...

Ako keď piesok cez prsty presýpam
ako keď vietor do náručia chytám
ako keď vodu do dlaní naberám
tak mi ty neustále unikáš...

Vždy keď sa Tvojich rúk dotýkam
vždy keď sa do Tvojich očí zadívam
vždy keď sa po "Ahoj" za Tebou pozerám
cítim čo pre mňa znamenáš...

Každý hľadá svoju pravú, vysnenú lásku
a chce sa s ňou podeliť o svoje city,
ja som ju už našiel....
tou mojou jedinou láskou si Ty.

Kristián Jurík

Kristián Jurík

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Túto otázku si niekedy kladiem aj ja sám. No čo ale o sebe viem je,že som neskutočne ukecaný, veselý človek,ktorý je veľmi rád v spoločnosti kamarátov. Medzi moje záľuby patrí predovšetkým hudba, hlavne gitara, ale aj písanie básničiek a textov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéBásničky a texty piesni

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu